Хороший чи поганий перукар: які 7 ознак допоможуть розпізнати толкового спеціаліста

Новий перукар – нові пригоди

Сльози, зіпсоване волосся та розчарування – інколи такі наслідки походу до перукаря. Щоб не плакати після стрижки, варто звернути увагу на 7 ознак вашого перукаря.

Зачіска: чоботар без чобіт?

Приказка часто може стосуватися і перукарів.  Голова майстра — його візитівка, тому перш ніж іти до стиліста, варто придивитися на його зачіску. Якщо стрижка не дуже вдала, чи перепалене або немите волосся — зверніть увагу.

Справжній перукар дасть собі раду, якщо навіть став жертвою недбайливих колег або неякісної продукції.

Спілкування: фрази, які відвертають

«Хто створив цей кошмар?»,« Де ви стриглися раніше?». Якщо ви чуєте такі фрази, вам навряд чи захочеться повертатися до такого майстра.

Етичних норм потрібно дотримуватися незалежно від професії. Хороший перукар ніколи не буде критикувати колегу, навіть якщо помітить в його роботі помилки й недоліки, він просто постарається виправити їх. Спеціаліст не повинен пліткувати та розповідати інформацію про інших відвідувачів салону.

Безпека: норма чи за бажанням?

На волоссі є мікроорганізми, які можуть передаватися від людини до людини. Перукар повинен завжди стерилізувати інструменти. Непрофесійний майстер може просто змахнути чуже волосся щіточкою.

Використані рушники мають одразу відправляти в пральню, а покривала і фартухи повинні використовувати одноразово. А перед наступним клієнтом зістрижене волосся повинні забирати з підлоги.

Байдуже ставлення: вас не слухають

Профі, які «краще знають», що і як потрібно зробити. Якщо вас не запитують про догляд за волоссям, не цікавляться наявністю алергічних реакцій і результатом, який людина хоче побачити після процедури. Дискомфорт під час теж неприпустимий.

Кваліфікований перукар обов’язково проведе попередню діагностику волосся клієнта, вислухає скарги та побажання.

Пунктуальність: не розраховує час

Невміння планувати свій день — погана риса для перукаря. Якщо ви кудись поспішаєте, то точно не хочете запізнитися, тому розраховуєте час перебування в перукарні. Досвідчені майстри знають, як розраховувати час і вміють зорієнтуватися при різних обставинах. Допустимий час очікування — не більше ніж 10-15 хвилин.

Тон: на вас сваряться

Крайній непрофесіоналізм майстра — він починає радити те, що подобається йому, вказує на ваші недоліки, коли того не просили. Хороший майстер допоможе обрати зачіску, тактовно.

Нав’язливість: ловить момент

Деякі перукарі отримують відсоток за поширення косметики певних брендів. Тому, якщо майстер нав’язує дорогі послуги або засоби догляду - їхня основна мета заробити, а не поліпшити стан волосся клієнта.

Джерело: Glamour

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Олена Швидка

Відкрити плей-лист

Собаку по кличці Сем шукають у Рівному

Пес втік після обстрілів. Він має довгу світлу шерсть, довгі лапи та гострі вуха. Може бути в районі Віденської, Щасливого, Мототреку або Радіозаводу. Номери власників: 068-28-97-319 або 068-041-14-08

У Рівному знайшли посвідчення учасника бойових дій

У Рівному на зупинці 12 школа, знайшли посвідчення учасника бойових дій. Документ виданий, на ім'я Рогожніков Віктор Петрович. За деталями звертайтесь за номером: 099 92 60 612

У Рівному знайшли техпаспорт на прізвище Поліщук

У Рівному 1 листопада знайдено техпаспорт, в районі масив Київський. Документ виданий, на ім'я Поліщук Наталія Володимирівна. За деталями звертайтесь за номером: 096 118 5225

Більше оголошень