

Після втручання Держпродспоживслужби
Гроші за пошиту не так сукню повернули споживачці Рівненщини.
Вона замовляла її через Інстаграм. Уклала про це на відстані електронний договір з підприємцем.
Заплатила за роботу 3 тисячі гривень.
Але коли отримала готовий виріб, виявила, що
він не відповідає замовленому фасону.
Тож повідомила про це підприємця і попросила повернути кошти.
Але той проігнорував споживачку. Тому вона звернулася до Держпродспоживслужби Рівненщини.
Після втручання її спеціалістів підприємець повернув споживачці 3 тисячі гривень.
Радіо Трек: НОВИНИ
Переведення годинників змінили: з’явилося уточнення про літній час 2025
Досить уже говорити «добрий ранок»: Як правильно вітатися вранці українською мовою
Що робити зі знайденим на городі курячим яйцем: народні прикмети
Документи вже недійсні: всіх, хто заламінував свідоцтво про шлюб чи народження дитини попередили, що робити
Рахунок пішов на тисячі: німці масово не пускають до себе українців
У Рівному поряд з кафе "Fortissimo" знайдено пенсійне посвідчення, на ім'я Ремізова Віра Олексіївна За деталями звертайтесь за номером: +380964330774
У Рівному шукають вівчарку по кличці Луна. Зелений ошийник, зникла в районі Боярки 5 лютого. Номери власників: 0969732925
Біля магазина «Копійка» на розі вулиць Грушевського та Гайдамацької (колишня Струтинської) знайшли ключі. Телефонувати за номером: 0689097415