Другий місяць карантину: яку роботу шукають українці
Збільшився попит на дистанційну роботу
З початку карантину чимало українців займаються пошуком роботи.
Експерти grc.ua дослідили, які вакансії найчастіше шукали українці посеред квітня.
Найчастіше шукали роботу у сферах ІТ, продажів, вищого менеджменту, маркетингу, виробництва, сільського господарства, бухгалтерії, мистецтва, розваг та мас-медіа.
Найбільш активними серед пошукачів були молоді спеціалісти та кандидати без досвіду у потрібній їм спеціальності.
У дослідженні йдеться, що за час карантину також зросла кількість резюме, які розмістили маркетологи та PR-менеджери. Їх побільшало на 72%.
Крім того, пошукачі також цікавляться вакансіями операторів call-центрів, спеціалістів з введення даних, перекладачів та водіїв.
До непопулярних спеціальностей, в яких протягом квітня розмістили менше ніж 1% резюме, потрапили сфери: туризм, готелі, ресторани (які ще на початку року не входили у ТОП-10 найменш привабливих сфер), домашній персонал, автомобільний бізнес, спортивні клуби, фітнес, салони краси, інсталяція і сервіс та страхування.
За час карантину зріс попит і на дистанційну роботу. У квітні про своє бажання працювати віддалено зазначає кожний п’ятий пошукач (20%). Однак на сьогодні продовжують обирати вакансії офісної роботи.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ