Вартість квитка у тролейбусі Рівного може зрости до 45 гривень
Усе через новий закон
Постраждати через нещодавно ухвалений закон «Про державну допомогу суб'єктам господарювання», як стверджує міський голова Рівного Володимир Хомко, можуть усі комунальні підприємства міста. Бо опиняться мало не під загрозою розвалу.
Міський голова пояснює:
Усе – через новоухвалений закон, який забороняє міській владі купувати техніку і підтримувати фінансово комунальні підприємства. Точніше, ускладнює сам процес закупівлі, бо додається необхідність звернення в Антимонопольний комітет. А це, за словами міського голови, втрата часу.
Під загрозою може опинитися придбання дуобусів комунльному підприємству "Рівнеелектроавтотранс", тендер на які днями уже відбувся. Але чи їздитимуть вони у Рівному – поки ніхто не знає. Невідомо, і чи зможе місто купити техніку КАТП 1728, якому додалося роботи, бо з 1 жовтня воно вивозитиме сміття з частини міста, яку обслуговував «Санком». Придбати її планували кінця поточного року.
Говорить Володимир Хомко:
За цим законом ми не маємо права ні дати допомогу КАТП 1728, ні купити техніку, ні тролейбусникам, ні КАТП, ні міському ШЕУ. Тому що, якщо ми хочемо купити, треба питати дозволу в Антимонопольного комітету за 90 днів, там ціла процедура. Тепер не знаю (юристи це з'ясовують), чи має він зворотну дію, бо він набрав чинності з 2 серпня. Тобто ми вже попали під 2-ге серпня (йдеться про тендер на придбання дуобусів, - Ред.). Якщо не дозволити купувати тролейбуси за рахунок міста, то вартість нових тролейбусів треба закласти у квиток – це приблизно 2 євро. Ідіть мені зараз спробуйте зробіть умовно по 45 гривень квиток. І я хочу подивитися на тих, хто писав цей закон.
Натомість, в Антимонопольному комітеті пояснюють, що закон ухвалили за зразком системи, яка існує у Європейському Союзі:
У межах зобов'язання України щодо створення ефективної системи контролю державної допомоги суб'єктам господарювання, які передбачені низкою міжнародних угод.
Радіо Трек: НОВИНИ