Європейські дороги на Рівненщині - під питанням. Через безсовісних водіїв
Водії, навантажуючи авто понад норму, руйнують дорожнє полотно
Болючу тему будівництва нових доріг на Рівненщині днями порушив голова Здолбунівської райдержадміністрації Сергій Кондрачук.
Щоб врятувати ще недобудовану дорогу біля Здолбунова, а це десятикілометровий відрізок дороги Городище-Рівне-Старокостянтинів, чиновник поспілкувався з водіями та перевізниками.
Бо вони, за його словами, свідомо оминають ваговий комплекс, їдуть перевантажені та руйнують дорожнє полотно.
У коментарі «Радіо Трек» Сергій Кондрачук зауважив:
Ситуації зарадить не пересувний, а стаціонарний ваговий комплекс, який діятиме на цій дорозі цілодобово. Його не зможуть об’їжджати водії, а отже і не зможуть перевозити вантаж більше, ніж 40 тонн. Такий комплекс, як на мене, бажано встановити до того, як від зробленої дороги нічого не залишиться. Про свідомість водіїв та тих, хто їх вантажить, нічого не казатиму.
Між тим, з’ясувалось, що на місці, де Сергій Кондрачук «ловив» водіїв, згодом має з’явитись спеціальний стаціонарний майданчик для зважування великогабаритного транспорту. Про це повідомив заступник начальника служби автомобільних доріг області Микола Козачок:
Ми будуватимемо два майданчики для зважування. На них виділяємо 2,5 млн. Один майданчик буде біля села Любомирка Рівненського району на дорозі Рівне-Городище–Староконстянтинів.
Другий майданчик буде біля села Здовбиця Здолбунівського району на тій же трасі. Тому, коли ми побудуємо спеціальний майданчик біля Здовбиці, автоматично зніметься питання проїзду великого транспорту новими дорогами.
Про те, що водії ігнорують норми та свідомо минають ваговий комплекс, знають і у Службі автомобільних доріг, і в управлінні Укратрансбезпеки.
Зауважимо: згідно з правилами дорожнього руху, загальна маса навантаження на транспортний засіб у цю пору не повинна перевищувати 4 тонни. Однак, як випливає із вище сказаного, більшість перевізників перевантажують свій транспорт. Напевне, таким чином хочуть зекономити.
Начальник обласного управління Укратрансбезпеки Микола Коваленко підсумував:
Треба констатувати одне: нині не існує механізму, який би змусив водіїв їхати на зважування. Вирішення проблеми, як на мене, є. Це штрафи такі, як у Європі. А платити їх має вантажовідправник. Тож, розуміючи, що за перевантаження буде штраф, перевізник буде дотримуватися норм.
Радіо Трек: НОВИНИ