Робота в ІТ є, але не для програмістів: кого саме шукають продуктові компанії в Україні? (ФОТО)
Можливо, це ваш шанс
Криза в українському ІТ-секторі має багато факторів та аспектів. Приміром, багато компаній навіть готові розширювати штат, але полюють здебільшого на нетехнічних спеціалістів і закривати вакансії їм стає дедалі важче.
Про це пише «Економічна правда»
Що ж відбувається?
У 2023 році експорт IT-послуг з України впав на 8,5% до 6,7 млрд дол, а загальна кількість працівників 50-ти найбільших компаній скоротилася на 10,7 тис осіб.
Тож тепер правила гри встановлюють наче працедавці, але багатьох потрібних спеціалістів знайти просто не можуть.
Зокрема, це стосується нетехнічних спеціальностей.
Через дефіцит кадрів на ринку позиції маркетолога та аналітика закривати стає важче.
Пошук non-tech-фахівців починає нагадувати ще геть недавню боротьбу за програмістів.
Чому банальна професія маркетолога переживає ренесанс в ІТ-індустрії?
З липня 2023 року по січень 2024 року шість продуктових ІТ-компаній стали лідерами найму. Сумарно Genesis, Uklon, Skelar, Megogo, Netpeak Group та Ajax Systems найняли 993 працівники. Зазвичай вони шукали нетехнічних спеціалістів.
Потреба в non-tech-спеціалістах пояснюється структурою продуктових ІТ-компаній.
Серед усіх співробітників частка розробників коливається в межах 30-35%, а сервісні фірми мають у штаті понад 80% технічних працівників.
Куди зникли маркетологи?
Дефіцит кадрів опитані ЕП компанії пояснюють війною та міграцією.
- За даними «Опендатаботу», 2,4 мільйона українців виїхали і не повернулися.
- Найбільш суттєво це помітно на найманнях спеціалістів віком 18-22 роки, велика кількість з яких була вимушена навчатися за кордоном.
- Дефіцит кадрів також спричинили мобілізація та недостатній досвід кандидатів.
- Ще один чинник – брак прикладних навичок та невідповідність досвіду і зарплатних очікувань у кандидатів.
Радіо Трек: НОВИНИ