«Золота» бруківка Рівного: громадська організація просить Держаудитслужбу перевірити закупівлю

До закупівлі на понад 53 млн грн, яку проводило Рівненське ШЕУ в УМОВАХ ВІЙНИ, є деякі питання

По-європейськи укладені тротуари обійдуться Рівному у понад 53 млн грн. Мощенням займається фірма «Арт-Брук», яка і виготовляє бруківку. Договір з цією фірмою уклало Рівненське ШЕУ. Також стало відомо, на яких вулицях будуть «ліквідувати окремі пошкодження покриттів».

Цікаво, що послуги фірми закупили шляхом спрощеної процедури, тобто фактично без конкуренції.

 

Формально процедуру торгів витримали, адже був інший учасник, який пропонував ремонтувати тротуари на 120 тисяч гривень дешевше.

 

Втім, «Рівнеавтошляхбуд» у ШЕУ відмовили через невідповідність пропозиції.

Радіо Трек звернулось за коментарем до Громадської ініціативи «За чесний тендер». Юристка організації Мирослава Примак, проаналізувавши закупівлю, вказала, що має такі зауваження.

- Пропозицію «Рівнеавтошляхбуд» відхилено через нібито відсутність документів, які б підтверджували, що послугу буде надано з використанням матеріалів Учасника.

 

Вимоги про те, що Учасник повинен підтвердити, що послугу буде надано з використанням матеріалів Учасника в Оголошенні про спрощену закупівлю не встановлено.

 

А отже, може мати місце безпідставне відхилення пропозиції, що є складом адмінправопорушення за ч. 3 ст. 164-КУпАП (штраф від 25,5 тис. грн), - коментує Мирослава Примак.

Замовник – Рівненське ШЕУ - закуповує послугу з поточного ремонту одним «пакетом», де об’єднано різні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури (за технічним завданням – 28 різних об’єктів).

А це може свідчити про неправильне визначення предмета закупівлі, за що передбачена адміністративна відповідальність  (ч. 1 ст. 164 КУпАП).

 - У цій закупівлі в один предмет об’єднали 28 тротуарів, що може бути зроблено умисно для звуження кола учасників.

 

Припускаю, що не всі будівельники можуть за місяць-два умовно (до морозів) зробити такий обсяг робіт, а лише ті, у яких є достатньо техніки й працівників для одночасного залучення на всі «точки».

 

Теоретично, потрібно було провести 28 різних закупівель або хоча б поділити закупівлю на 28 лотів.

 

Це сприяло б підвищенню конкуренції, а отже, економії бюджетних коштів.

 

Крім того, оскільки закупівлю провели як спрощену, а не відкриті торги, такі можливі обмеження конкуренції ніхто не міг оскаржити до Антимонопольного комітету, - говорить Мирослава Примак.

Зважаючи на вказані зауваження,

ГІ «За чесний тендер» надсилає скаргу до Держаудитслужби.

Тож аудиторам належить дізнатись, чи відповідає предмет закупівлі товарам (роботам чи послугам), що фактично куплені Замовником – Рівненським ШЕУ.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook