Змушують купувати більше: Якими крюками «озброєні» всі супермаркети

Їх лише 5

Багато супермаркетів облаштовані таким чином, щоб від самого входу спонукати вас робити покупки. Часто покупці навіть не знають про те, що ними маніпулюють.

Психологічні маніпуляції

Яскраві банери з акціями спонукають покупців до думки, що акційний товар терміново їм потрібен, навіть якщо його покупка не була запланованою. 

Усередині магазину розміщення продукції та яскраві акційні цінники так і заманюють нас кинути у кошик непотрібний товар. Біля каси розташовано багато недорогих дрібниць, які начебто не сильно збільшать суму в чеку. Однак саме на таких дрібних товарах магазин заробляє шалені гроші.

Аромати

Власна випічка та ароматна кава – ще один спосіб маніпуляції. Апетитні запахи викликають почуття голоду, тож ми швидше йдемо купувати щось, аби перекусити. До речі, покупки, зроблені на голодний шлунок, більш витратні.

Акції та знижки

Більшість акцій та знижок насправді не надто вигідні. Умовно всі акції можна розділити на дві групи: на частину товарів діє справжня знижка, зазвичай це продукти, у яких незабаром вийдуть терміни придатності або товари продаються за промоакцією від компанії. Решта товарів продається за реальною вартістю, а для привернення уваги покупців на них штучно завищили ціну.

Музика

Музика у супермаркетах ніколи не грає просто так. Є цілі добірки треків зі швидким темпом, щоб ви увійшли в ритм і кидали в кошик якомога більше товарів.

Повільна музика теж давно стала знаряддям маркетологів. Нудні мотиви здатні заспокоїти людину, від чого вона рухається повільніше, а отже, проведе більше часу біля полиць і придбає більше товарів.

Дисконтні картки

Накопичувальні знижки здаються вигідною пропозицією. Втім, насправді вони допомагають збирати дані про ваші інтереси та потреби, щоб запропонувати знижки у тій категорії, яка вам цікава.

Джерело: GSMinfo

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook