Злет і падіння Заліско: як хлопець став найтоксичнішим інстаблогером (ФОТО/ВІДЕО)

Потрапив у «чорний список»

Популярний в Instagram блогер Олександр Заліско раптово для себе став відомий далеко за межами цієї соцмережі. Після святкування дня народження у День пам'яті жертв Голодоморів про нього дізналася вся країна.

Блогер влаштував БДСМ-паті.

«Голодная туса» принесла блогеру-мільйоннику найбільшу аудиторію у його житті, але все це обернулося скандалом і розірваними контрактами з рекламодавцями, за рахунок яких блогер міг дозволити собі розкішне життя. Та цим не завершилося.

У п'ятницю, 3 грудня, несподівано помер Роман Славітич, директор львівського Будинку вчених, в якому й відбувалося святкування дня народження Заліска.

 

Того ж дня друзі блогера заявили, що сам Заліско потрапив до лікарні з нервовим зривом.

Instagram

Починав Заліско як типовий тамада – з весіль та корпоративів. Але поступово почав записувати скетчі – короткі комедійні відео про життя у Чернівцях. Уже у 2017 Олександр Заліско став популярним за межами Чернівців, увійшовши у п’ятірку найпопулярніших Instagram-вайнерів за версією «Еспресо.TV».

На його Instragram підписувалося все більше людей, скетчів ставало менше, відміток брендів все більше, проте це лише збільшувало його популярність.

 

Зараз Заліско має 1,1 млн підписників.

 

Час від часу він оголошує в себе в Instagram дивні «марафони» – у травні цього року він оголосив марафон по набору ваги і за місяць поправився на 10 кг, а в липні оголосив марафон зі схуднення і за три місяці скинув 21 кг.

Любов до хайпу Заліска добре характеризує його акція навесні 2019 року, коли, імітуючи президентську кампанію, блогер роздавав упаковки гречки у центрі Чернівців. Тоді він заявляв, що має свою виборчу програму, що передбачає «безкоштовні лайки для лікарів» і «100 тисяч підписників матерям за народження третьої дитини».

Гроші

Згідно з системою YouControl, з 2020 року Олександр Заліско зареєстрований підприємцем як організатор свят. Судячи з розцінок на рекламу, блогер непогано заробляв на своїй аудиторії.

Розмовне сторіз у нього коштує 20 тис. грн, огляд товару – 30 тис. грн і сам товар.

 

За пост із фото та огляд товару блогер отримував 90 тис. грн.

Крах

У різний час із Заліском співпрацювали чимало відомих брендів, серед яких Nivea, Pepsi, «Ельдорадо», «ОККО», «Фокстрот», «Нова пошта», мережа закладів суші Osama, західноукраїнська мережа фастфудів Ozzy.

Після скандалу зі святкуванням дня народження багато українських компаній заявили про припинення співпраці, причому не лише з самим Заліском, а з усіма учасниками «голодної туси» – Metro, «Нова пошта», «Фокстрот», Pepsі, Rozetka, Київстар, Phillips, Tefal, McDonald's, Фокстрот та інші.

- За дві доби мене позбавлено фактично всіх джерел доходу, найбільші національні бренди розірвали угоду і відмовились від співпраці, – жалівся сам Заліско у відео з вибаченнями після свого дня народження.

Архівне відео 2019 року 

Джерело — Захід.нет

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook