Пасажирські автобуси відтепер виробляють на Рівненщині (ФОТО)

Керівник автозаводу каже, розробка - їхня

Днями підприємство «Рівненський автозавод» на Рівненщині випустило перший пасажирський автобус. Фото продукції, яку збираються випускати в області, облетіло соцмережу Facebook. Ми дізналися у керівника автозаводу Анатолія Ясковця, яким буде новий автомобіль.

Анатолій розповів нам, скільки автобусів хочуть випускати на рік, і про те, що випущена модель – не єдина, яку створюватимуть на «Автозаводі».

До речі, про саме підприємство. Його зареєстрували торік і спільно зі львівським конструкторським бюром зайнялися розробкою автомобіля.  Розташоване підприємство у селі Тараканів, Дубенського району.

Анатолій Ясковець розповідає, що нині таких автобусів в Україні ще не випускають. Тож підприємство на Рівненщині стане першим, яке займе цю нішу:

 - Це автобус третього класу. Він виготовлений на базі шасі «Iveco daily». Це шасі одне з тих, які найчастіше використовують у Європі для таких автобусів.

 

Чому ми його обрали? Бо низький розхід пального при достатній потужності.  Друге - низький рівень сервісного обслуговування цього автомобіля.  Незважаючи, що у нього повна маса 7200 кг, що дозволяє зробити там 27 місць для пасажирів + одне службове місце і одне сидіння водія.

Окрім того, вдалося зберегти малий радіус коліс, тобто там «16-ті» колеса стоять. Це значно дешевше, ніж аналоги, де стоять більші колеса - «19-ки» і вартість їх майже вдвічі більша за базову.

 

Всі запчастини, тобто розхідні матеріали - по вартості звичайного мікроавтобуса, а функції він виконує, як великий автобус, практично на 30 місць.

 

Низькі витрати на сервіс, низькі витрати на розхідні матеріали дають йому низку переваг.

Автобус - досить комфортний, широкі проходи, багатофункціональні сидіння. Сидіння можуть розсуватися в сторони для зручності пасажирів, а під час завантаження – зсовуватися щільніше. За рахунок цього збільшується прохід. Сидіння - з підлікотником, попереду є столик.

Є кліматичні системи європейських виробників. А також кондиціонер турецького виробництва.

І ще дещо про начинку:

Багажні полички - з блоками індивідуального обдуву.  Великі об’єми багажників - на 3 кубічні метри. Крім того, є аудіо- та відеосистема.  Автобус має якісну шумо- та віброізоляцію. І термоізоляцію.

Автобус споряджений додатковим зносостійким гальмом, що дає безпеку в русі на слизькій дорозі при гальмуванні.

Автобус може бути для маршрутних перевезень на далекі відстані, а також і для туристичних поїздок. Там є двоє автоматичних дверей.

Крім того, може використовуватися підприємствами. У нас одне київське підприємство вже збирається купувати цей автобус. Нині ми проходимо процес випробовування та сертифікації цього автомобіля.

У нас у планах є виготовити приміську машину з простішими сидіннями та комплектацією. А також VIP-автобус. Там створюється свого роду офіс на колесах. Такі офіси використовуються компаніями, які виїжджають на об’єкти, для зустрічі делегатів.

Розробка наша особиста. Ми співпрацювали з львівським конструкторським бюро. Я бачу велику перспективу в цьому автобусі. Він якісний, значно дешевший, ніж європейські аналоги.

Це за рахунок того, що велику частину матеріалів закуповуємо тут, в Україні.

В нас завдання максимально зробити локалізацію на українських виробників під час закупки комплектуючих. З українськими виробниками значно простіше працювати в плані менталітету та відсутності процедур розмитнення.  І якість продукції нічим не поступається європейським.

Нині ринок український практично не забезпечений такими транспортними засобами, які ми виробляємо. Інші автобуси виробляють «Богдан», черкаський автозавод, «Еталон».

 

Але такого автобуса в такій ціновій політиці, такого класу, з такою кількістю місць практично не випускають в Україні.

Боятися конкуренції немає сенсу. Роботи вистачить усім.

Більше проблем створює невизначеність правил гри для перевізників. Тобто невпевненість перевізника у завтрашньому дні. Тобто автобус для нього недешева річ, він має бути впевненим у маршруті, що його не заберуть.

Я думаю, що попит буде досить високий на ці автобуси.

На сьогоднішній день підприємство молоде, була проведена велика робота. Потужності невеликі.

 

Плануємо у 2020 році випустити близько 20 автобусів, але сподіваюся, що починаючи з 2021 року, вийдемо на кількість 50-100 автобусів на рік. Такі у нас плани, - розповідає Анатолій Ясковець.

Поки що модель автобуса не пройшла сертифікації та "випробовування боєм", тож сказати, наскільки зручним буде транспорт не можна. Утім, більшості користувачів соцмереж дизайн сподобався.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook