Їх це не обходить: освітянка пояснила, чому відмінники з України мають гірші оцінки за кордоном

Зокрема, у португальських школах

Головне завдання вчителів у Португалії – навчання школярів. Натомість, чи змогли засвоїти знання учні, педагогів не обходить.

На цьому наголосила засновниця української школи ім. Тараса Шевченка у Португалії Наталія Борисенкова в інтервʼю OBOZ.UA.

З цієї причини школярі-відмінники з України нерідко мають гірші оцінки в іноземній школі. 

В Україні звикли, що вчитель не тільки викладає і намагається навчити, а й виховує, тобто нерозривно поєднуються два процеси – навчальний і виховний. У португальських школах нема виховного процесу, їхнє головне завдання – тільки викласти предмет. А вже чи сприйняла його дитина, чи ні, їх абсолютно не обходить, –  розповідає педагогиня. 

За словами Борисенкової, педагоги в Португалії не намагаються зрозуміти причину проблем у навчанні. 

Дуже боляче, коли наші школярі-відмінники, яких ми завжди хвалимо, у португальській школі можуть мати нижчі оцінки з деяких предметів лише через те, що дитина інтровертна або соромиться, або недостатньо володіє португальською мовою і не може показати свої знання. Вчитель навіть не намагається достукатися, щоб зрозуміти причину, – ділиться освітянка. 

Наталія Борисенкова додає, що нерідко вчителі думають, що дитина просто не знає мови й тому не відповідає на уроках. 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook