Їх це не обходить: освітянка пояснила, чому відмінники з України мають гірші оцінки за кордоном
Зокрема, у португальських школах
Головне завдання вчителів у Португалії – навчання школярів. Натомість, чи змогли засвоїти знання учні, педагогів не обходить.
На цьому наголосила засновниця української школи ім. Тараса Шевченка у Португалії Наталія Борисенкова в інтервʼю OBOZ.UA.
З цієї причини школярі-відмінники з України нерідко мають гірші оцінки в іноземній школі.
В Україні звикли, що вчитель не тільки викладає і намагається навчити, а й виховує, тобто нерозривно поєднуються два процеси – навчальний і виховний. У португальських школах нема виховного процесу, їхнє головне завдання – тільки викласти предмет. А вже чи сприйняла його дитина, чи ні, їх абсолютно не обходить, – розповідає педагогиня.
За словами Борисенкової, педагоги в Португалії не намагаються зрозуміти причину проблем у навчанні.
Дуже боляче, коли наші школярі-відмінники, яких ми завжди хвалимо, у португальській школі можуть мати нижчі оцінки з деяких предметів лише через те, що дитина інтровертна або соромиться, або недостатньо володіє португальською мовою і не може показати свої знання. Вчитель навіть не намагається достукатися, щоб зрозуміти причину, – ділиться освітянка.
Наталія Борисенкова додає, що нерідко вчителі думають, що дитина просто не знає мови й тому не відповідає на уроках.
Радіо Трек: НОВИНИ