Переведення пенсії на іншу адресу: кому можна і що для цього треба?

І як бути у випадку у випадку з тяжкохворими пенсіонерами

На сьогодні пенсію в Україні можна отримувати у будь-якому банку. А для тих, хто живе на периферії, або звик отримувати готівку прямо в руки, є можливість скористатися послугами «Укрпошти» і щомісяця отримувати виплати за місцем проживання.

Найчастіше відділення розташоване поблизу будинку, але якщо доводиться змінювати місце проживання, то й пенсію краще перевести на нову адресу.

Відповідно до ст. 47 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», пенсія виплачується за місцем проживання пенсіонера щомісяця – не пізніше 25 числа.

Які документи потрібні для переведення пенсії на іншу адресу?

При зміні місця проживання одержувачу пенсії потрібно особисто звернутися до органу ПФУ та надати наступні документи:

  • заяву про переведення виплати пенсії;
  • паспорт;
  • документ про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (ІПН).

Якщо одержувач пенсії неповнолітній (наприклад, коли виплати пов’язані з інвалідністю) або ж це недієздатна особа, її законний представник – батьки, опікун, піклувальник – разом із заявою повинен надати ще й свої документи. Це паспорт, документ, що підтверджує повноваження представника, і рішення суду (за наявності такого).

Виплату пенсії за новим місцем проживання (реєстрації) територіальний орган Пенсійного фонду провадить із наступного місяця.

Якщо немає можливості оформити переведення пенсії?

Якщо пенсіонер за станом здоров’я або через інші обставини не може самостійно оформити переведення пенсії, він може доручити оформлення документів або ж отримання пенсії довіреній особі.

Виплата пенсії, зокрема, за довіреністю здійснюється протягом усього терміну дії документа. Втім, пенсіонер після кожного року дії довірчого документа повинен писати нову заяву на виплату пенсії за довіреністю.

Джерело: На пенсії

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook