Як оформити пенсію під час війни – роз'яснення від ПФУ

Які документи потрібно надати Пенсійному фонду і куди звертатися

Українці, які досягли пенсійного віку під час воєнних дій і хочуть вийти на заслужений відпочинок, можуть це зробити. Заявку на оформлення пенсії можна подати незалежно від місця прописки та фактичного проживання, наголошують у Пенсійному фонді.

Фонд має Реєстр застрахованих осіб, де зберігається інформація про кожного офіційно працевлаштованого українця.

Втім, пам’ятайте, що у зв’язку з активними бойовими діями у деяких регіонах робота сервісних центрів ПФУ може бути обмежена або навіть тимчасово призупинена. Можливість оформити пенсію у тому чи іншому відділенні слід заздалегідь уточнити. Усі контакти сервісних центрів Пенсійного фонду у регіонах знайдете тут

До списку документів для оформлення пенсії входять:

  • паспорт
  • ідентифікаційний код
  • документи про страховий стаж (трудова книжка, диплом про очне навчання, військовий квиток тощо)
  • довідка про заробітну плату за 60 місяців поспіль по 30.06.2000 р. (за бажанням)
  • реквізити банківського рахунку (якщо обрано спосіб виплати через банк).

Джерело: На пенсії

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook