Як оформити пенсію під час війни – роз'яснення від ПФУ
Які документи потрібно надати Пенсійному фонду і куди звертатися
Українці, які досягли пенсійного віку під час воєнних дій і хочуть вийти на заслужений відпочинок, можуть це зробити. Заявку на оформлення пенсії можна подати незалежно від місця прописки та фактичного проживання, наголошують у Пенсійному фонді.
Фонд має Реєстр застрахованих осіб, де зберігається інформація про кожного офіційно працевлаштованого українця.
Втім, пам’ятайте, що у зв’язку з активними бойовими діями у деяких регіонах робота сервісних центрів ПФУ може бути обмежена або навіть тимчасово призупинена. Можливість оформити пенсію у тому чи іншому відділенні слід заздалегідь уточнити. Усі контакти сервісних центрів Пенсійного фонду у регіонах знайдете тут
До списку документів для оформлення пенсії входять:
- паспорт
- ідентифікаційний код
- документи про страховий стаж (трудова книжка, диплом про очне навчання, військовий квиток тощо)
- довідка про заробітну плату за 60 місяців поспіль по 30.06.2000 р. (за бажанням)
- реквізити банківського рахунку (якщо обрано спосіб виплати через банк).
Джерело: На пенсії
Радіо Трек: НОВИНИ