Втратила майже 70 тисяч: Працівник «служби безпеки» банку ошукав жительку Вараша

Жінка хотіла вберегти кошти, але повірила зловмисникам

На Рівненщині жінка втратила майже 70 тисяч гривень із банківської картки.

Як повідомляє поліція, до 48-річної жительки Вараша вчора, 28 квітня, близько 19 години зателефонував нібито працівник служби безпеки одного з банків та запевнив, що хтось із її рахунку намагається зняти кошти.

Псевдобанкір запевнив, що потрібно заблокувати рахунок. Жінка виконала всі вказівки зловмисника, в результаті чого шахраям вдалося незаконно втрутитися в роботу її онлайн-банкінгу.

З картки жительки Вараша зникло 68 156 гривень: двічі зняли кошти та тричі — поповнили рахунки мобільних телефонів.

Правоохоронці наголошують громадянам: працівники банків не запитують коди підтверджень для отримання доступу до банківських додатків та проведення будь-яких транзакцій.

Як уберегтися від мобільного шахрайства

Найчастіше шахраї працюють за такою схемою: телефонують та повідомляють щодо спроби атак на ваш картковий рахунок, викрадення із нього коштів, або необхідності продовження дії кредитної картки чи підвищення кредитного ліміту.

Особа, яка телефонує, представляється працівником банку або служби охорони банку.

Для того щоб заволодіти вашими коштами їм необхідна така інформація:

  • пароль від банківської картки;
  • секретне слово;
  • SMS-код, який прийшов на номер мобільного телефону;
  • номер банківської картки;
  • термін її дії, CVV2-код тощо.

Після чого вам надходить на номер мобільного телефону SMS-повідомлення про зняття коштів із рахунку і для того, щоб уникнути атаки на картковий рахунок необхідно підійти до найближчого банкомату чи терміналу, ввести спеціальну комбінацію та SMS-код, який прийде вам на номер.

Однак, якщо виконати всі дії, шахраї заволодіють коштами з вашого рахунку.

Ваші дії

працівник банку не має права з’ясовувати або уточнювати особисті дані клієнта;

ніколи нікому не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS-повідомленні;

зателефонуйте на контактний номер вашого банку та з’ясуйте, чи дійсно відбувалася атака на вашу картку та чи потрібно її перевипустити;

залиште заявку оператору, що з вашим картковим рахунком намагалися вчинити шахрайські дії та заблокуйте картку.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook