«Відразу заблокували картку»: після якого переказу банк обов'язково обмежить рахунок

Про один з таких випадків клієнт банку написав на спеціалізованому форумі

В Україні банки масово блокують картки клієнтів після операції з криптовалютою на p2p платформах (де розрахунок відбувається з однієї картки фізособи на картку іншої фізособи). Такий спосіб розрахунку часто використовують шахраї, тому банк може сприймати операції як участь в шахрайських діях.

Про один з таких випадків клієнт ПриватБанку написав на спеціалізованому форумі Мінфін.

Я перевів гроші за криптовалюту, а людина від третьої особи скинула мені скріншот листування на біржі Binance.

 

Відразу після переказу мою карту було заблоковано, оскільки особа, яка перевела гроші, поскаржилася на мене – на шахрайство, – написав клієнт «Привату».

Клієнт банку зв'язався зі службою підтримки Binance і надав докази блокування картки через продаж криптовалюти. Його заблокували на Binance. Потім українець звернувся до служби підтримки ПриватБанку та надав скріншоти листування з криптобіржі.

Після розгляду моєї справи мені повідомили, що я маю повернути кошти, оскільки вони були скинуті від третьої особи.

 

Мій рахунок було заблоковано.

 

Я написав заяву в поліцію, де мені відповіли, що це адміністративна справа і мені потрібно звернутися до суду, щоб розібратися із ПриватБанком, – розповідає клієнт.

Пізніше клієнт банку зазначив, що в ПриватБанку йому відповіли:

Банк змушений обмежити співпрацю з вами.

 

Нами було виявлено факт надходження на вашу картку коштів, пов´язаних з шахрайськими операціями.

 

І разом з тим рішення може бути змінено після розгляду питання правоохоронними органами.

 

Рекомендуємо вам звернутися до них.

Джерело: OBOZ.UA

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook