Усе по 100: хто найбільше постраждає від повернення акцизів на пальне

Якщо таке рішення дійсно підтримає влада

Війна кардинально змінила роботу ринку нафтопродуктів, а в умовах дефіциту пального змусила владу йти на катастрофічні для держбюджету кроки. Одним із таких стало рішення скасувати акциз на пальне, який до вторгнення рф приносив у казну до 70 млрд грн на рік.

Ближче до середини літа трейдерам таки вдалося наситити ринок ресурсом: пальне з’явилося на всіх АЗС у точках країни.

 

Більше того, поступово на заправках почали знижуватися ціни.

Стабілізація ситуації на ринку і дефіцит держбюджету змусили уряд порушити питання про повернення акцизів. Кабмін уже вніс до парламенту відповідний законопроєкт. Щоправда, окремі його пункти викликали в учасників ринку занепокоєння.

Кабмін пропонує усе по 100

Катастрофічний дефіцит коштів у дорожньому фонді змушує владу переглянути ухвалене 15-го березня рішення про встановлення нульової ставки акцизу на пальне.

Як наголошується у пояснювальній записці, Фонд позбавлений джерел формування, адже прогнозний обсяг надходження коштів з джерел, що залишилися, становив лише близько 0,1% від обсягу, передбаченого затвердженим розписом держбюджету на поточний рік.

Тому 14 серпня Кабмін вніс на розгляд ВР законопроєкт, який пропонує встановити ставку акцизного податку на бензин, дизель і скраплений газ у розмірі 100 євро за 1000 літрів.

 

При цьому повернення ставки ПДВ з поточних 7% до 20%, як було до війни, поки що вирішили відкласти.

Але цього аргументу виявилося замало для підтримки ініціативи і 16 серпня депутати не підтримали навіть включення цього законопроєкту у порядок денний.

Джерело: Економічна правда

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook