«Укрзалізниця» запустила продаж квитків у Viber та Telegram

Через чат-боти можна також замовити харчування і переглянути розклад руху

«Укрзалізниця» 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків. Про це йдеться на сайті компанії.

Окрім придбання квитків, боти мають й інші функції:

замовлення харчування під час поїздки

 

розклад руху

 

повернення придбаних квитків

 

інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.

Оплатити квитки можна безпосередньо у боті. Для цього можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Бот розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською. Окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв’язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут: https://vb.me/ukr_railway

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook