«Укрзалізниця» запустила продаж квитків у Viber та Telegram
Через чат-боти можна також замовити харчування і переглянути розклад руху
«Укрзалізниця» 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків. Про це йдеться на сайті компанії.
Окрім придбання квитків, боти мають й інші функції:
замовлення харчування під час поїздки
розклад руху
повернення придбаних квитків
інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.
Оплатити квитки можна безпосередньо у боті. Для цього можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Бот розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською. Окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв’язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут: https://vb.me/ukr_railway
Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ