Укрзалізниця запускає новий сайт з продажу квитків. Вони до слова - подорожчають 

Вартість квитків хочуть «прив'язати» до популярності напрямку й дня тижня 

Із 1 вересня сервіс «Укрзалізниці» для купівлі та резервування онлайн залізничних квитків за адресою booking.uz.gov.ua перестане працювати. Придбати квитки можна на новому сайті та у застосунку компанії.

Тож з 1 вересня клієнти зможуть купувати квитки  через мобільний додаток та новий сайт «Укрзалізниці», а також в сторонніх сервісах з продажу залізничних квитків.

За старим доменом буде відкриватись вже нова версія сайту. Але користувач ще зможе зайти на той сервіс, щоби переглянути квитки. До слова  «Укрзалізниця» продає онлайн 85% квитків, що є одним із найкращих показників у Європі.  

Крім того, національний перевізник планує підвищити вартість проїзду у поїздах.  Вона у перспективі буде залежати  від часу доби та популярності маршруту. Впливатиме на ціну й попит. 

Наприклад, в Укрзалізниці звернулися до уряду з проханням зняти державне регулювання вартості квитків у вагони класу «СВ».  Керівник пасажирського напряму «Укрзалізниці» Олександр Перцовський каже, що зараз саме такі місця в поїздах мають особливий попит, попри те, що вони значно дорожчі за інші.

Тобто квитки у СВ вагони розкуповують у першу чергу. 

В Укрзалізниці запевняють, що подорожчання квитків буде поступовим і помірним, з врахуванням інфляції. Крім того, до завершення воєнного стану компанія й надалі буде виконувати свої соціальні функції. 

Джерело: Forbes 


 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook