Рівне «почистять» від реклами: у місті взялися за вивіски магазинів
Їхні розмір, колір, ширину визначатимуть за правилами
У Рівному взялися за впорядкування вивісок магазинів й інших закладів бізнесу.
Як гармонійно їх вписати у архітектуру міста – над цим два місяці працювала експертна робоча група у складі представників міської влади та ініціативних рівнян.
Від міської влади цей процес курує заступник міського голови Віталій Герман. У вівторок група експертів уже затвердила положення, у якому прописали правила впорядкування вивісок у Рівному, говорить Віталій Герман:
- Ми розробили нормативно-правовий акт місцевого рівня, який в подальшому буде затверджений рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради. Цей поряд буде встановлювати процедури отримання дозволу на розміщення вивіски, будуть запроваджені стандарти вивісок, їх розмір, колір, ширина…
Незабаром ці правила опублікують та обговорять публічно.
До слова, нині зразковою у Рівному є вивіска магазину «КТС» на вулиці Соборній, 57.
Раніше вона виглядала так.
На прикладі цього будинку, каже Віталій Герман, планують показати, як мають змінитися вивіски у всьому місті.
Цей досвід згодом поширять на всі інші нежитлові приміщення.
Про несмак реклами у Рівному говорять вже давно.
Зокрема, ще у червні 2016-го відбулася презентація міської ініціативи «Страшна візуалка СТОП», де обговорювали проблеми рівненського вуличного дизайну і показали, як виглядатиме Рівне без візуальної реклами.
Радіо Трек: НОВИНИ