У Дубні запрацював центр обслуговування клієнтів «Рівнегазу»

Відтепер усі послуги можна отримати в одному приміщенні

У п’ятницю, 1 березня, новий центр обслуговування клієнтів від «Рівнегазу» відкрився у Дубні на вул. Д. Галицького, 26. Про це пише інформаційний сайт «ЧаРівне».

Він працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00 (без обідньої перерви).

Відтепер понад 22 000 побутових споживачів газу зможуть швидко, якісно та комфортно отримати весь спектр послуг в одному приміщенні: від консультацій щодо особового рахунку та можливості реструктуризації боргу до оформлення документів на підключення до газової мережі.

Відкриття Центру у Дубні є черговим етапом реалізації комплексної програми «Рівнегазу» з розвитку клієнтського сервісу.

Для більш якісного надання послуг у центрі запровадили автоматизовану «електронну чергу». А електронні табло та голосові повідомлення інформують клієнтів в операційному залі про наявність та номери вільних менеджерів.

У відкритті взяли участь голова Дубенської РДА Юрій Парфенюк, очільник райнної ради Олександр Козак та міський голова Дубна Василь Антонюк.

У той час голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас зазначив, що головна мета центру - стати ближче до споживачів і спростити зв’язок між компанією та споживачами.

У новому центрі обслуговування клієнтів встановлені дивани, кулер з водою, для клієнтів з дітьми облаштували дитячий куточок, а для людей з обмеженими можливостями встановили спеціальний пандус. 

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook