У Дубні запрацював центр обслуговування клієнтів «Рівнегазу»
Відтепер усі послуги можна отримати в одному приміщенні
У п’ятницю, 1 березня, новий центр обслуговування клієнтів від «Рівнегазу» відкрився у Дубні на вул. Д. Галицького, 26. Про це пише інформаційний сайт «ЧаРівне».
Він працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00 (без обідньої перерви).
Відтепер понад 22 000 побутових споживачів газу зможуть швидко, якісно та комфортно отримати весь спектр послуг в одному приміщенні: від консультацій щодо особового рахунку та можливості реструктуризації боргу до оформлення документів на підключення до газової мережі.
Відкриття Центру у Дубні є черговим етапом реалізації комплексної програми «Рівнегазу» з розвитку клієнтського сервісу.
Для більш якісного надання послуг у центрі запровадили автоматизовану «електронну чергу». А електронні табло та голосові повідомлення інформують клієнтів в операційному залі про наявність та номери вільних менеджерів.
У відкритті взяли участь голова Дубенської РДА Юрій Парфенюк, очільник райнної ради Олександр Козак та міський голова Дубна Василь Антонюк.
У той час голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас зазначив, що головна мета центру - стати ближче до споживачів і спростити зв’язок між компанією та споживачами.
У новому центрі обслуговування клієнтів встановлені дивани, кулер з водою, для клієнтів з дітьми облаштували дитячий куточок, а для людей з обмеженими можливостями встановили спеціальний пандус.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ