У Рівному знищили робити художника, який входить у топ-20 і топ-10 кращих акварелістів СВІТУ? (ФОТО)

Вандалізм на марші (АК)

Це таки мало статися, і це сталося.

Останні події в Рівному мали б перетворитися на загальноукраїнський прецедент, аби зупинити вже нарешті цей системний безум сучасних, активістів-геростратів, які ладні все зносити і руйнувати.

Не лише в Рівному – всюди.

Як пише Ельміра Еттінгер:

У Рівному, виходить, знищили робити художника, що входить в топ-20 і топ-10 кращих акварельністів СВІТУ! Це Олександр Бобришев, рівненський художник, який у 80-х створив металеві панно.

 

Автор особисто підтвердив:

 

- Одне панно на ліцеї 15 зняли, зі словами, що там «голуби радянські», потім зняли градусник. А тепер з фасаду на Соборній, 15 зняли його панно заради муралу.

 

Дякую місту, що попросили зняти його цілим і забрали на зберігання.

 

Зробив для міста прекрасні роботи, нуль пропаганди, складні цікаві форми, окраса… але бачте.

Люди в соцмережах активно поширюють цей допис, бо практично все місто було ПРОТИ демонтажу панно на будівлі біля ЦУМу, але...

Нніхто ж не знав, що не менш вагомий витвір мистецтва було знищено сучасними «украшатєлями» 15-ої школи.

Олена Фещук з приводу всього цього неподобства доречно зауважує:

Lena Feschuk

Закон про декомунізацію не передбачає знищення вцілому, обʼєкт по закону має бути доступним людям. В законі про декомунізацію чітко сказано, які саме обʼєкти підлягають демонтажу.

 

Панно Олександра Бобришева не попадає під жодну з категорій (художник українець, робота не містить комуністичних символів та закликів).

 

А те, що ми вміємо лише протиставити майбутнє минулому, і аби щось створити нам необхідно прибрати інше – це тільки наша біда.

 

Задача монументального мистецтва – нести історичний код міста. Саме тому обʼєкти різних часів та періодів необхідно вміти поєднувати в одному просторі.

 

Саме тому тільки завдання на конкурс по увіковіченню Небесної Сотні створювалось 9 місяців. Куди входило дослідження думок громади, бачення цього питання творчими людьми тощо.

 

Ми ж наразі підтримуємо швидкі рішення і результат маємо –відповідний.

Олена Шульга підсумувала це так:

Lena Shulga

- Я зараз прокоментую простішими словами.

 

Проблема в тому, що панно зняли і віддали не зберігання, загалом не спитавши містян про їх думку, не спитавши п. Олександра, не спитавши художню раду міста, дуже по тихому.

 

Я аналізувала заявку на УКФ, там написано «демонтаж конструкцій». Яких – не написано.

 

Із муралом та сама історія. Якби на початку всієї цієї історії – була забезпечена прозорість процесу, а саме проведення громадських слухань, все було би інакше. Хіба ні?

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook