У Рівному знищили робити художника, який входить у топ-20 і топ-10 кращих акварелістів СВІТУ? (ФОТО)
Вандалізм на марші (АК)

Це таки мало статися, і це сталося.
Останні події в Рівному мали б перетворитися на загальноукраїнський прецедент, аби зупинити вже нарешті цей системний безум сучасних, активістів-геростратів, які ладні все зносити і руйнувати.
Не лише в Рівному – всюди.

Як пише Ельміра Еттінгер:
У Рівному, виходить, знищили робити художника, що входить в топ-20 і топ-10 кращих акварельністів СВІТУ! Це Олександр Бобришев, рівненський художник, який у 80-х створив металеві панно.
Автор особисто підтвердив:
- Одне панно на ліцеї 15 зняли, зі словами, що там «голуби радянські», потім зняли градусник. А тепер з фасаду на Соборній, 15 зняли його панно заради муралу.
Дякую місту, що попросили зняти його цілим і забрали на зберігання.
Зробив для міста прекрасні роботи, нуль пропаганди, складні цікаві форми, окраса… але бачте.

Люди в соцмережах активно поширюють цей допис, бо практично все місто було ПРОТИ демонтажу панно на будівлі біля ЦУМу, але...
Нніхто ж не знав, що не менш вагомий витвір мистецтва було знищено сучасними «украшатєлями» 15-ої школи.

Олена Фещук з приводу всього цього неподобства доречно зауважує:
Закон про декомунізацію не передбачає знищення вцілому, обʼєкт по закону має бути доступним людям. В законі про декомунізацію чітко сказано, які саме обʼєкти підлягають демонтажу.
Панно Олександра Бобришева не попадає під жодну з категорій (художник українець, робота не містить комуністичних символів та закликів).
А те, що ми вміємо лише протиставити майбутнє минулому, і аби щось створити нам необхідно прибрати інше – це тільки наша біда.
Задача монументального мистецтва – нести історичний код міста. Саме тому обʼєкти різних часів та періодів необхідно вміти поєднувати в одному просторі.
Саме тому тільки завдання на конкурс по увіковіченню Небесної Сотні створювалось 9 місяців. Куди входило дослідження думок громади, бачення цього питання творчими людьми тощо.
Ми ж наразі підтримуємо швидкі рішення і результат маємо –відповідний.

Олена Шульга підсумувала це так:
- Я зараз прокоментую простішими словами.
Проблема в тому, що панно зняли і віддали не зберігання, загалом не спитавши містян про їх думку, не спитавши п. Олександра, не спитавши художню раду міста, дуже по тихому.
Я аналізувала заявку на УКФ, там написано «демонтаж конструкцій». Яких – не написано.
Із муралом та сама історія. Якби на початку всієї цієї історії – була забезпечена прозорість процесу, а саме проведення громадських слухань, все було би інакше. Хіба ні?
Радіо Трек: НОВИНИ