У Пенсійному фонді зробили важливу заяву щодо отримання пенсійного посвідчення

Що потрібно знати українцям

Пенсійне посвідчення є важливим документом для кожного пенсіонера. Однак трапляється таке, що пенсіонер втратив документ. Що робити у такому випадку?

Потрібно звернутися до Пенсійного фонду, де зроблять позначку про втрату пенсійного посвідчення і виготовляють новий документ.

Для того, щоб отримати новий документ, потрібно написати заяву та подати такі папери:

  • документ, що засвідчує особу/повноваження особи як представника;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта для фізичних осіб;
  • фото;
  • зразок підпису (для електронного пенсійного посвідчення).

Отримати посвідчення можна лише у зазначеному в заяві сервісному центрі ПФУ. Однак у разі отримання електронного пенсійного посвідчення – у зазначеному у заяві відділенні банку. Оформити отримання пенсійного посвідчення можна й у додатку «Дія».

Джерело: На пенсії

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook