У Пенсійному фонді зробили важливу заяву щодо отримання пенсійного посвідчення
Що потрібно знати українцям
Пенсійне посвідчення є важливим документом для кожного пенсіонера. Однак трапляється таке, що пенсіонер втратив документ. Що робити у такому випадку?
Потрібно звернутися до Пенсійного фонду, де зроблять позначку про втрату пенсійного посвідчення і виготовляють новий документ.
Для того, щоб отримати новий документ, потрібно написати заяву та подати такі папери:
- документ, що засвідчує особу/повноваження особи як представника;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта для фізичних осіб;
- фото;
- зразок підпису (для електронного пенсійного посвідчення).
Отримати посвідчення можна лише у зазначеному в заяві сервісному центрі ПФУ. Однак у разі отримання електронного пенсійного посвідчення – у зазначеному у заяві відділенні банку. Оформити отримання пенсійного посвідчення можна й у додатку «Дія».
Джерело: На пенсії
Радіо Трек: НОВИНИ