«Супермаркетам доведеться знижувати ціни», – Левшук про ринок «Шелен»

Можливо навіть на 25%

Великою невдачею для Рівного та Рівненщини є те, що ми досі не маємо – оптового ринку сільгосппродукції «Шелен».

Що він до сих пір не з’явився у завершеному вигляді на виїзді з Рівного в напрямку Луцька.

Якби таке сталося, Рівне отримало б стратегічну перевагу над Луцьком та Житомиром у будь-яких дискусіях щодо того яке саме місто має бути центром Великої Волині у випадку об’єднання наших областей..

Поява такого ринку не лише б скерувала всі головні потоки с/г продукції з Рівненської, Волинської, частин Тернопільської, Хмельницької та Житомирської областей – на Рівне, але й дала б смисл та обґрунтування створення на базі Рівненського міжнародного аеропорту – експортно-імпортного транспортного хабу зі спеціалізацією на товарах глибокої заморозки.

А це не лише наші дари полів, але й імпортні морепродукти, Новозеландська баранина та Аргентинська яловичина для всієї України.

Фактично, поява та запуск ринку «Шелен» могла б стати тією самою «якірною інвестицією» в регіон, яка б кардинальним чином перевернула тут ситуацію на краще для всіх мешканців краю.

Не судилося.

Ще поки – не судилося.

Як не дивно перешкодою стала подія, безпосередніми учасниками та активними прихильниками якої були всі ті люди, які почали створювати й знаходити закордонних інвесторів під проект ринку «Шелен».

Революція Гідності

 

Розстріл Майдану, втрата Криму та ескалація ситуації на сході, яка переросла у війну, зробили неможливими введення на Рівненщину стратегічних інвестицій у розмірі 16,5 млн. дол., за відсутності будь-яких гарантій з боку Уряду.

Тим часом ситуацію довкола ринку «Шелен» сьогодні пояснив у дописі на Фейсбук – керівник проекту – Олександр Левшук:   

«Шелен»
Маю привід для прояснення.

Нестача інформації про створення Оптового ринку с/г продукції «Шелен» призвела до спотворень та помилок у коментарях.

По-пунктно:

1. Проект ВИКЛЮЧНО приватний. Наголошую – жодної копійки від держави Україна.

2. Земельна ділянка площею 9,2 га не надавалася державою.

Держава на конкурсній основі надала Статус оптового ринку.

 

Також, статус Національного проекту.

 

Це – завдяки підтримці Агенції міжнародного розвитку США, міністерства Агрополітики України, Рівненської ОДА та Рівненської РДА.

3. Нині Проект готовий на 14%.

4. На цей момент, уся технічна та дозвільна документація в силі. Змін у намірах нема.

За умови продовження фінансування, – розпочинаємо завтра, закінчуємо за 2 роки.

 

В складі Проекту – Оптовий ринок; супермаркет 3,5 тис. м. кв.; автостанція на 400 відправлень/добу (вдвічі потужніша, ніж «Чайка»).

5. Причина «паузи» – несприятлива політична (читай -інвестиційна) ситуація в країні.

Інфраструктурний Проект вартістю $16,5 млн, з плановою окупністю 7,5 років можливий лише в умовах прогнозованості і гарантій права власності.

6. Користь і вплив Оптового ринку дійсно важко переоцінити.

Виграють – виробники (найпотужніший канал збуту, експорт);

 

Cпоживачі (ціна – «мінус» 25% гарантовано, безпека продукції).

 

Певно, програють супермаркети, – доведеться знижувати ціну, збільшувати асортимент, швидше платити постачальникам.

Від Редакції:

Будемо сподіватися, що всі описані вище плани та наміри все ж таки вдасться зреалізувати.

Ннаприклад, якщо новий уряд надасть відповідні гарантії іноземному інвестору.

Чи є таке можливим?

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Максим Розенко Радіо Трек
Поширити в Facebook