Страсті за Логотипом у Рівному

Бренд міста – очима професійних дизайнерів та не тільки


У мережі жартують над новим логотипом Рівного. Цей логотип громадськості та депутатам міської ради презентували вчора, у віторок, 22 грудня.

Реакція одразу, м’яко кажучи, була неоднозначною. У подальшому кількість негативних відгуків значно перевищила кількість позитивних. Позитивних, якщо чесно, практично немає.

Зате є веселі. Наприклад, коментар відомого гумориста, поета па письменника Олександра Ірванця звучить так:

- Свій власний бренд має моє рідне місто Орівне.

Є розлючені. Як коментар відомого художника та музиканта Юрія Журавля:

- Зразу видно! Робили виродки, які ненавидять місто Рівне!

Є іронічні. Без слів

Ольга Воля вказала на подібність нашого Логотипу до лого Оріфлейм
[media=51782]

Сергій Штурхецький теж знайошов дещо подібне
[media=51777]

Окремо звертає увагу творчий доробок Дмитра Леонтіюка
[media=51781]

Цікавим дисонансом на цьому тлі прозвучали слова Юрія Дюга:

- Давайте не ламати списи. А оціним варіант логотипу Рівного порівняно з логотипами інших місто. Як вам?

Кожен може скласти власну думку, ми ж вирішили запитати професійних дизайнерів -- що вони думають про новий Логотип/Бренд м. Рівного, надіславши їм відповідні скани зображень.

Ось що нам сказав Артем Зубкевич (Телепортус):

Не можу критикувати концепцію бренду, не бачив презентацію, прокоментую графіку. Знак створений рукою дилетанта, про це кричить і маленька «р», і пластика кіл, і багато інших дібниць можливо непомітних оку пересічного рівнянина. Не здивуюсь, якщо дизайнером знаку виступив сам власник агенції, якій доручили цю задачу. Або ж 10 000 євро для нього настільки дрібний бюджет, що логотип в роботу віддали стажеру.

Нижче подаємо думку людини, яка розробила нам новий дизайн логотипу "Радіо Трек".

Це Ігор Павлюк (компанія «Пріокс»):

Не був на презентації і не знаю, який зміст   закладений у цих формах, кольорі, шрифті, слогані - потрібні додаткові пояснення.

Якщо говорити про мої перші враження то

  • по формі: лінії і кола створюють рух і динаміку, але   видається, ніби  це просто рух заради руху. Немає якогось образу, який би виникав у результаті цього руху…
  • по кольорам: при  такій  динамічній   формі – кольори  дуже  спокійні, (або навпаки)
  • слоган: мені здається, зміст не відповідає знаку: якщо(знак) динаміка, рух, активність, -  то це  місто ЕНЕРГІЙНЕ  (наприклад); якщо ж місто КОМФОРТНЕ,  то це  -  (знак) статика,  впевненість, респектабельність. Це як у авто -- є дизайн динамічний, а є мерседес -- комфорт))

Однак, відомо, що звикнути можна до будь-якого логотипу, головне, щоб місто дійсно було КЛАСНИМ і КОМФОРТНИМ, тоді знак саме  так  і буде сприйматися)

Зазначимо, що саме Ігор Павлюк порекомендував нам:

Найлогічніше вам звернутися за експертною оцінкою до Олексія Литвина.

Отже:

Олексій Литвин (член Правління Спілки дизайнерів України, голова обласної організації СДУ)

Я був на презентації, і перш за все, хочу сказати, що загалом робота проведена велика. Пропрацьовано економіко-соціальну складову бренду, в якій є корисні пропозиції для розвитку нашого міста. Багато засідань провели, обговорень, опитувань. Це складові достатньо комплексної роботи, які неодмінно треба використати у подальшому.

Що ж стосується самого візуального вирішення, то тут треба визнати, що чогось оригінального в ньому немає: кола, нитки, ідея гнізда. Це все вже використовувалося і не раз. Головне, що ця графічна концепція аж ніяк не перетинається з візуальними образами м. Рівне, біля поданих нам «кружечків» можна написати будь-яке слово і пояснити тими ж словами, що лунали на презентації.

На скільки я зрозумів, компанія, що презентувала «концепцію» - графіку розробляла по аутсорсингу. Наш дизайнер  Олексій Огонь, який входив до робочої групи залучених активістів та громадських діячів, каже що цей останній логотип, це найкраще вирішення із того, що їм показували на попередніх етапах – три попередніх були іще гірше.

Моя думка така... Якщо є люди, які вкладають у це діло гроші, і, можливо, планують вкладати ще, то нам тут у Рівному варто подумати над тим – як це все максимально оптимізувати, розвинути, довести до пуття та використати на користь міста.

Тому я особисто надіслав всі графічні матеріали, які маю в наявності до експертів в Спілку дизайнерів України, Харківську академію дизайну та мистецтв для аналізу. Попрошу колег дати свої висновки та рекомендації і маючи їх на руках будемо звертатись до керівництва міста та цього проекту. Далі будемо дивитися – що можна зробити.


Для повноти картини покажемо як саме вибудовували свою логіку розробники запропонованого Логотипу. Це лише деякі скани з брошюри "Концепція бренду Рівного"

[media=51778]

[media=51779]

[media=51780]

PS

До речі, за цим посиланням викладено всі матеріали презентації Бренду міста від розробників

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook