

Імідж Рівного на європейській та загальнодержавній арені створюватимуть для підвищення конкурентоспроможності та залучення інвестицій
Створенням концепції міста вартістю 10 тисяч євро керувала київська компанія «Brenders». Для Рівного вони обрали 4 ключові напрямки – спростити умови ведення бізнесу, промоція міста через товари і виробників, туристичні маршрути для молоді та сімейного відпочинку і створення умов, в першу чергу для молоді, аби вони мали можливість покращити свій соціальний достаток. Далі – робота за місцевою владою, говорить консультант компанії Євгеній Клісенко:
Міського голову Володимира Хомка в першу чергу зацікавили промоція тематичних екскурсій для туристичних груп та покращення умов для залучення інвесторів. Також цікавою ідеєю є розміщення відповідного знаку на рівненській продукції, яка говорила би покупцю про місце вироблення товару. Тож у раді створять спеціальну комісію, яка обере пріоритетні напрямки, з яких варто почати промоцію Рівного, а всі витрати будуть закладені у бюджеті на 2016 рік.
Радіо Трек: НОВИНИ
Зеленський прийняв рішення: що буде з переведенням годинника у березні?
Запах старості зникне за один день: вдалий лайфхак для дому, який може зробити кожен
Після війни будуть нові гроші: НБУ показав, як вони виглядатимуть
Пільги для УБД: хто може їх втратити у 2025 році
Долар і євро вже не в моді — як українцям найкраще зберігати гроші у 2025 році?
У Рівному поряд з кафе "Fortissimo" знайдено пенсійне посвідчення, на ім'я Ремізова Віра Олексіївна За деталями звертайтесь за номером: +380964330774
У Рівному шукають вівчарку по кличці Луна. Зелений ошийник, зникла в районі Боярки 5 лютого. Номери власників: 0969732925
Біля магазина «Копійка» на розі вулиць Грушевського та Гайдамацької (колишня Струтинської) знайшли ключі. Телефонувати за номером: 0689097415