Паровоз із Німеччини рятує «Кукушку» на Рівненщині (8 ФОТО)

Леґендарну вузькоколійку Полісся. Але чи врятує?

Нарешті це сталося

У п’ятницю, 6 жовтня, на рівненському Поліссі люди знову побачили Паровоз.

Він їхав по славнозвісній вузькоколійці, даруючи всім радість та неймовірні відчуття.

Фото виклав у мережу Zsolt Egon Laczko.

Виявилось, паровозу майже 70 років і пригнали його із Одеси. Називається модель цього паровоза ГР 280.

А привезли його на Полісся, на відому в народі «Кукушку», для того, щоб цю вузькоколійку не закрили.

 

Ба більше, для того, щоб про неї пам’ятали і туристи, і влада.

Проте нас зацікавив сам паровоз, якого не лише на Поліссі, а й на Західній Україні, очевидно, багато хто на власні очі і не бачив.

Менше з тим. Людина, яка знається на такій техніці, все нам розповіла.

Це майстер з ремонту тепловозів, член організації по збереженню історії залізниць Олександр Мельник:

У п’ятницю він (паровоз – авт.) на Поліссі був останній день. Паровоз завезли до нас по дорозі з міста Берегове, Закарпаття.

 

Кілька днів паровоз катався на вузькоколійці «Антонівка-Зарічне».

 

Акцію організовує Всесвітня організація по збереженню історії залізниць. Австрійці цим займались, фінансували таку акцію.

Паровоз німецький ГР 280, йому майже 70 років. Він вперше на Поліссі.

 

Все робилось для популяризації «Кукушки». Для того, щоб про неї більше людей знало, і щоб влада не забувала.

 

Не хотілося б щоб, її не закрили. Бо ж вона не прибуткова.

Олександр Мельник також розповів, що нині вузькоколійка перевозить лише пасажирів.

Раніше по «Кукушці» возили і вантажі. І вугілля, і навіть нафтопродукти.

Зараз тут тільки пасажирський рух. Раз на добу.

На запитання про пошкоджені колії на вузькоколійці «Антонівка-Зарічне» Олександр Мельник відповів так:

Не знаю про бурштин та копачів, але пошкоджених колій зараз немає.

 

Тобто сполучення нормальне, безпечне.

 

Міст теж не аварійний, він утримується спеціальними бригадами ремонтників.

Найбліьше зацікавила історія цього паровоза, з вуст Олександра Мельника:

Це паровоз ГР 280. Він з 50-го року, минулого століття. Після війни Німеччина  випускала такі паровози для Радянського Союзу. Їх отримували як компенсацію за наслідки війни. Зараз в Україні таких лише два паровози. Робочих.  

До слова, Олександр Мельник на залізниці працює із дружиною.

Людмила Мельник, схоже, не просто підтримує чоловіка, й сама любить історію залізниці.

Принаймні про це свідчать фото на її сторінці. Людмила та Олександр Мельники разом зустрічали паровоз, схоже, разом його символічно і проводжатимуть.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook