Штучний інтелект у Приват24: що змінилося у мобільному додатку банку

Як банк використовує нові технології

ПриватБанк активно впроваджує цифрові рішення. Зокрема, штучний інтелект вже працює у мобільному додатку Приват24. Про це повідомив член правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.

За його словами, маркетингова програма «Привіт» створена з використанням інструментів штучного інтелекту, машинного навчання та математичного моделювання.

— Штучний інтелект дає можливості вивчити клієнта та пропонувати послуги у вигідний момент, — зазначив Мусієнко.

Він додав, що завдяки таким технологіям користувачам Приват24 уже надіслали понад 735 мільйонів персоналізованих пропозицій кешбеків та знижок від виробників і торговельних мереж.

Попри стрімкий розвиток цифрових сервісів, більшість банків світу поки що не поспішають впроваджувати подібні рішення.

— На сьогодні серед банків світу активно використовують штучний інтелект не більше 1%, — підкреслив Мусієнко.

Він також зазначив, що понад 70% українських клієнтів вже постійно користуються мобільним банкінгом. Водночас ПриватБанк не планує відмовлятися від фізичної мережі — навпаки, відділення будуть модернізовані та надалі працюватимуть.

Джерело: РБК-Україна

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook