Штучний інтелект у Приват24: що змінилося у мобільному додатку банку
Як банк використовує нові технології

ПриватБанк активно впроваджує цифрові рішення. Зокрема, штучний інтелект вже працює у мобільному додатку Приват24. Про це повідомив член правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.
За його словами, маркетингова програма «Привіт» створена з використанням інструментів штучного інтелекту, машинного навчання та математичного моделювання.
— Штучний інтелект дає можливості вивчити клієнта та пропонувати послуги у вигідний момент, — зазначив Мусієнко.
Він додав, що завдяки таким технологіям користувачам Приват24 уже надіслали понад 735 мільйонів персоналізованих пропозицій кешбеків та знижок від виробників і торговельних мереж.
Попри стрімкий розвиток цифрових сервісів, більшість банків світу поки що не поспішають впроваджувати подібні рішення.
— На сьогодні серед банків світу активно використовують штучний інтелект не більше 1%, — підкреслив Мусієнко.
Він також зазначив, що понад 70% українських клієнтів вже постійно користуються мобільним банкінгом. Водночас ПриватБанк не планує відмовлятися від фізичної мережі — навпаки, відділення будуть модернізовані та надалі працюватимуть.
Джерело: РБК-Україна
Радіо Трек: НОВИНИ