Шпигунські ігри: чому в СРСР залізничні вагони фарбували у зелений, а дахи — у сірий

Кольори радянських потягів були продиктовані «викликами часу»

Багато з тих, хто народився в епоху Радянського Союзу, пам'ятають унікальну рису радянської залізничної системи - зелені потяги. Але чому саме зелений колір став настільки популярним на потягах тієї епохи? Ми розгадуємо цю загадку!

Зелений колір обрали не випадково

Виявляється, вибір зеленого кольору для фарбування поїздів в СРСР мав кілька пояснень. Перш за все, зелений був спокійним і гармонійним кольором, який надавав поїздам естетичну привабливість і створював приємну атмосферу для пасажирів.

Згідно з однією з теорій, зелений колір для поїздів призначався для маскування.

 

Такі зміни відбулися під час Другої світової війни.

Водночас дахи поїздів фарбували в сірий колір. Річ у тім, що коли вагони стояли на станції, то матовий сірий колір був практично ідентичний забарвленню сірого бетону або асфальту на залізничній станції та платформах.

Практичне значення

Зелений колір краще зливався з навколишньою природою і пейзажем, особливо в лісистих і зелених зонах.

Таким чином, зелені поїзди були менш помітними на тлі навколишнього середовища і менше привертали увагу.

Однак, слід зазначити, що не всі поїзди в СРСР були пофарбовані виключно в зелений колір. Залежно від маршруту та типу поїзда, деякі поїзди могли мати різні кольори, включаючи синій, червоний та сірий.

Але зелений колір все ж був найбільш поширеним і характерним для радянських поїздів.

Джерело: Телеграф та Главред

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook