Щоб людям було краще: додатковий відділ хочуть створити у міськраді Рівного

Пояснюють, що це має підвищити якість роботи

Засідання комісії з питань міського господарства: Сергій Паладійчук - третій ліворуч

Нині апарат міськради Рівного складається з двох відділів:

 

контрольного, який контролює виконання рішень ради,

 

та організаційного, який організовує роботу депутатів і здійснює юридичний супровід.

Секретар міськради Сергій Паладійчук хоче, щоб апарат ради, як у багатьох міськрадах обласних центрів України, складався з трьох відділів: контрольного, юридичного й організаційного. Тому пропонує оргвідділ розділити на два:

Пропозиція: існуючий оргвідділ фактично роз’єднати на дві частини: на юридичний і організаційний для того, щоб підвищити спеціалізацію. А згідно з усіма канонами, спеціалізація підвищує ефективність. Тому що якщо людина займається чимось одним, то у неї набивається рука, вона стає професіоналом.

Нині штат апарату міськради налічує 13 працівників. І Сергій Паладійчук запевняє, що жодної додаткової штатної одиниці через створення ще одного відділу не потрібно.

Він також сподівається, що чітке розділення функцій апарату ради між трьома відділами пришвидшить розгляд рішень міськради. Адже нині від моменту подачі заяви у міськраду до розгляду минає 3-5 місяців.

Вчора це питання підтримала депутатська комісія з питань міського господарства. Втім, остаточне рішення має прийняти міськрада на сесії. 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Мирослава Опанасик Радіо Трек
Поширити в Facebook