Що змінилося для споживачів електроенергії у Рівному з появою «РОЕК» (АУДІО)
В ефірі Радіо Трек напередодні ми говорили про зміни, які відбулися на ринку електроенергетики. Як ми повідомляли раніше, тепер у Рівному одночасно працює дві компанії - добре відома «Рівнеобленерго» та нова «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», яка є постачальником універсальної послуги для побутових та малих непобутових споживачів на території Рівненської області.
Гостями студії Радіо Трек стали:
- Заступник комерційного директора ПрАТ «Рівнеобенерго» Олександр Король
- Директор ТОВ «РОЕК» Сергій Безсмертний
Серед головних тез розмови можна виділити:
- Якщо ви маєте переплату в рахунках «Рівнеобленерго», поспішати уже зараз з заявою на перерахунок не потрібно. Гроші з вашого особового рахунку не зникнуть і за місяць, і за два. Їх перерахують на Ваш особовий рахунок у РОЕК у момент звернення до підприємства.
- Показники лічильника, як і раніше, можна передавати через особистий кабінет на сайті «Рівнеобленерго», через Viber-бот, або телефонувати у кол-центр підприємства. SMS-повідомлення з мобільного телефону на номер (067) 239-54-30.
- У березні такий особистий кабінет споживачів запрацює і для «РОЕК».
- Споживачі «РОЕК» у березні для вирішення своїх питань зможуть звертатися у ЦНАП на майдані Просвіти, 2.
- Ремонтом електромереж, як і раніше, займатиметься «Рівнеобленерго». У разі виникнення аварійних відключень – звертатися у кол-центр (0362) 69-42-98, (0362) 69-42-79.
- Від зміни підприємства, яке обслуговує споживачів, тариф на електроенергію не змінюється.
Усі деталі розмови можете почути тут:
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ