Що змінилося для споживачів електроенергії у Рівному з появою «РОЕК» (АУДІО)

В ефірі Радіо Трек напередодні ми говорили про зміни, які відбулися на ринку електроенергетики. Як ми повідомляли раніше, тепер у Рівному одночасно працює дві компанії - добре відома «Рівнеобленерго» та нова «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», яка є постачальником універсальної послуги для побутових та малих непобутових споживачів на території Рівненської області.

Гостями студії Радіо Трек стали:

  • Заступник комерційного директора ПрАТ «Рівнеобенерго» Олександр Король
  • Директор ТОВ «РОЕК» Сергій Безсмертний

Серед головних тез розмови можна виділити:

  • Якщо ви маєте переплату в рахунках «Рівнеобленерго», поспішати уже зараз з заявою на перерахунок не потрібно. Гроші з вашого особового рахунку не зникнуть і за місяць, і за два. Їх перерахують на Ваш особовий рахунок у РОЕК у момент звернення до підприємства.
  • Показники лічильника, як і раніше, можна передавати через особистий кабінет на сайті «Рівнеобленерго», через Viber-бот, або телефонувати у кол-центр підприємства. SMS-повідомлення з мобільного телефону на номер (067) 239-54-30.
  • У березні такий особистий кабінет споживачів запрацює і для «РОЕК».
  • Споживачі «РОЕК» у березні для вирішення своїх питань зможуть звертатися у ЦНАП на майдані Просвіти, 2.
  • Ремонтом електромереж, як і раніше, займатиметься «Рівнеобленерго». У разі виникнення аварійних відключень – звертатися у кол-центр (0362) 69-42-98, (0362) 69-42-79.
  • Від зміни підприємства, яке обслуговує споживачів, тариф на електроенергію не змінюється.

Усі деталі розмови можете почути тут:

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook