Село поблизу Рівного «день через день» - без світла

У «Рівнеобленерго» пояснили ситуацію

Сьогодні до нашої редакції надійшло звернення від мешканця села Хотин Рівненського району. Чоловік на ім’я Юрій каже, що відучора у них немає світла:

Десь від години 11-ї у нас аварійне відключення світла. Ми вже звернулися на «гарячу лінію» обленерго, де нам сказали, що все ремонтують…

 

Такі відключення у нас почалися ще минулої середи з дощику. Пройшов дощ і в нас зникло світло, його увімкнули лише в п’ятницю. В суботу воно знову зникло, пізніше його відновили. Те саме у вівторок, а потім вже в середу - і досі його немає.

 

Десь рік чи два тому ми писали колективне звернення до «Рівнеобленерго»: в нас якийсь вітер чи дощ і все - світло зникає. Тільки в сусідніх селах за кілька годин відновлюють електроенергію, а в нас вже скоро доба мине, як немає світла.

Аби прояснити ситуацію, ми зв’язалися з «Рівнеобленерго». Речник компанії Алла Ліхачова пояснила, що переважно проблеми виникають на одному й тому ж місці:

На заваді оперативному відновленню електропостачання стала складність виконання робіт. Поблизу цього села є занедбана територія – там сухостій, вигорілий ліс, необрізані дерева -  і через ось цю територію проходить лінія 10 кВ.

 

Обрізку зелених насаджень в охоронних зонах повітряних ліній електропередач має проводити власник цієї території. Там ці роботи не проводяться або проводяться неналежно, навіть попри розпорядження голови ОДА і спецнараду, яку з цього приводу на початку липня проводили в РДА.

 

Тобто, щоб відновити електропостачання, нам доводиться там спершу проводити обрізку того сухостою, а тоді вже займатися своїми обов’язками. Така ситуація виникає практично після кожної негоди. І там від цього страждає не тільки Хотин, а й село Рубче.

Між тим, Алла Ліхачова зазначила, що згідно з чинними нормами законодавства, відновлювати електропостачання у селах енергетики повинні впродовж доби.

Якщо ж електропостачання відновили, а за деякий час воно зникло ПОВТОРНО, то відлік починається заново.

В «Рівнеобленерго» порадили споживачам, які змушені сидіти без світла понад добу, звертатися з заявами безпосередньо до них. Причому скаржитися варто не на «гарячу лінію», а подавати саме письмові заяви в район електричних мереж (РЕМ). Тоді на ці скарги обов’язково буде реакція, запевнили у компанії.

Додамо, що про випадки знеструмлень варто повідомляти до кол-центру «Рівнеобленерго» за номерами телефонів:

(067) 62-04-411, (050) 49-04-411, (093) 32-04-411 або (0362) 69-42-98.

 

Наші новини у ТelegramНомер у Viber063-73-4-106-

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook