Село поблизу Рівного «день через день» - без світла

У «Рівнеобленерго» пояснили ситуацію

Сьогодні до нашої редакції надійшло звернення від мешканця села Хотин Рівненського району. Чоловік на ім’я Юрій каже, що відучора у них немає світла:

Десь від години 11-ї у нас аварійне відключення світла. Ми вже звернулися на «гарячу лінію» обленерго, де нам сказали, що все ремонтують…

 

Такі відключення у нас почалися ще минулої середи з дощику. Пройшов дощ і в нас зникло світло, його увімкнули лише в п’ятницю. В суботу воно знову зникло, пізніше його відновили. Те саме у вівторок, а потім вже в середу - і досі його немає.

 

Десь рік чи два тому ми писали колективне звернення до «Рівнеобленерго»: в нас якийсь вітер чи дощ і все - світло зникає. Тільки в сусідніх селах за кілька годин відновлюють електроенергію, а в нас вже скоро доба мине, як немає світла.

Аби прояснити ситуацію, ми зв’язалися з «Рівнеобленерго». Речник компанії Алла Ліхачова пояснила, що переважно проблеми виникають на одному й тому ж місці:

На заваді оперативному відновленню електропостачання стала складність виконання робіт. Поблизу цього села є занедбана територія – там сухостій, вигорілий ліс, необрізані дерева -  і через ось цю територію проходить лінія 10 кВ.

 

Обрізку зелених насаджень в охоронних зонах повітряних ліній електропередач має проводити власник цієї території. Там ці роботи не проводяться або проводяться неналежно, навіть попри розпорядження голови ОДА і спецнараду, яку з цього приводу на початку липня проводили в РДА.

 

Тобто, щоб відновити електропостачання, нам доводиться там спершу проводити обрізку того сухостою, а тоді вже займатися своїми обов’язками. Така ситуація виникає практично після кожної негоди. І там від цього страждає не тільки Хотин, а й село Рубче.

Між тим, Алла Ліхачова зазначила, що згідно з чинними нормами законодавства, відновлювати електропостачання у селах енергетики повинні впродовж доби.

Якщо ж електропостачання відновили, а за деякий час воно зникло ПОВТОРНО, то відлік починається заново.

В «Рівнеобленерго» порадили споживачам, які змушені сидіти без світла понад добу, звертатися з заявами безпосередньо до них. Причому скаржитися варто не на «гарячу лінію», а подавати саме письмові заяви в район електричних мереж (РЕМ). Тоді на ці скарги обов’язково буде реакція, запевнили у компанії.

Додамо, що про випадки знеструмлень варто повідомляти до кол-центру «Рівнеобленерго» за номерами телефонів:

(067) 62-04-411, (050) 49-04-411, (093) 32-04-411 або (0362) 69-42-98.

 

Наші новини у ТelegramНомер у Viber063-73-4-106-

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублене службове посвідчення прокурора

Загублене службове посвідчення прокурора видане на імʼя Ваколюк Юлії Олександрівни. Прошу вважати недійсним.

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

Більше оголошень