Робота аеропорту надихнула на створення секторів у Рівненському ЦНАПі

І тепер це приклад для всієї України

Досвід роботи Рівненського ЦНАПу переймає уже 32 міста. За словами безпосереднього керівника ЦНАПу і заступника міського голови Віталія Германа торік у центрі прийняли понад 5 десятків делегацій, у тому числі й 10 закордонних.


Як розповів в ефірі СФЕРА-ТВ Віталій Герман, коли планували роботу ЦНАПу, шукали варіант облаштування приміщення, який був би зручним людині, яка вперше опинилася тут.

Тоді заступник міського голови й познайомився з архітектором Дмитром Котляровим, який запропонував використати схему роботу аеропорту – коли приміщення поділено на сектори, за кожним з яких закріплено визначений колір, смужками відповідних кольорів на стінах окреслено відповідний відділ.


До слова, поєднання цих кольорів навколо абревіатури ЦНАП і поклало початок уже такому популярному бренду.
Проте, унікальність рівненського центру адмінпослуг полягає в першу чергу в автоматизації видачі чималої кількості довідок, говорить Віталій Герман:


Завдяки співпраці з IT-компанією, місцевою, РЕНОМЕ, вдалося створити реєстр територіальної громади в електронному вигляді. Це дало нам можливість проводити реєстрацію місця проживання громадян за 4 хвилини. А на основі цієї довідки ми видаємо ще з десяток інших документів.


Це, між іншим, дозволило оптимізувати кількість працівників залучених до роботи у відділі реєстрації місця проживання. Вивільнених працівників перевели у сектор паспортних послуг, який з моменту запровадження біометричних паспортів є дуже популярним.


За словами Віталія Германа, нині експерти у галузі адмінпослуг визнають роботу Рівненського ЦНАПу зразковою, і ставлять у приклад всій Україні.

До слова, впродовж 2018 року у ЦНАПі надали 365 тисяч послуг, у травні цього року 30,5 тисяч адмінпослуг.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook