За неякісно надані комунальні послуги та інші товари рівняни отримали компенсації

Як отримати компенсацію - пояснили у Держпродспоживслужбі

Понад 100 тисяч гривень компенсації за неякісно надані послуги та товари сумнівної якості отримали споживачі Рівненщини. Загалом в управління захисту прав споживачів минулого року звернулось 790 людей. Хтось йшов за консультацією, інші – аби поскаржитись на конкретний суб’єкт господарювання.

Частими стали нарікання людей на неякісно надані комунальні послуги. Говорить заступник начальника обласного управління Держпродспоживслужби Оксана Немкович:

- За результатами звернень споживачам повернуто кошти у сумі 111 тисяч гривень. Найбільше скарг – на комунальні послуги, це 31 скарга. Люди приходять за роз’ясненнями, чи вірно застосований тариф, як їм платити, якщо послуга гне надавалась і таке інше. В основному всі проблемні питання вирішуємо, людині надається претензійна скарга вона її заповнює і надсилає суб’єкту господарювання і це питання знімається.

Крім того, багато скарг надходило і щодо неякісно виготовлених металопластикових вікон та меблів. Серед послуг, якими невдоволені громадяни, ремонт взуття та побутової техніки.

В управлінні захисту прав споживачів також часто отримують повідомлення про порушення права на пільговий проїзд у громадському транспорті.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook