Рівняни «штурмують» газовиків

За сім місяців роботи контакт-центр «Рівнегазу» прийняв понад 90 тисяч дзвінків

На підприємстві припускають, що така кількість дзвінків пов‘язана зі значною кількістю змін у законодавстві, необхідністю споживачів подавати показання лічильників та дізнаватись про правила надання пільг, субсидій та нарахувань за спожитий газ.

 Лише за січень до контакт-центру звернулось 19 тисяч споживачів природного газу.

Також працівники  служби опрацювали понад дві тисячі електронних листів від споживачів та надали стільки ж онлайн-консультацій через сервіс «Особистий кабінет».

Нагадаємо номер контактного центру ПАТ «Рівнегаз» - 461-104. Працює він також і у вихідні та святкові дні - із 08.00 до 20.00.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook