Рівняни «штурмують» газовиків
За сім місяців роботи контакт-центр «Рівнегазу» прийняв понад 90 тисяч дзвінків
На підприємстві припускають, що така кількість дзвінків пов‘язана зі значною кількістю змін у законодавстві, необхідністю споживачів подавати показання лічильників та дізнаватись про правила надання пільг, субсидій та нарахувань за спожитий газ.
Лише за січень до контакт-центру звернулось 19 тисяч споживачів природного газу.
Також працівники служби опрацювали понад дві тисячі електронних листів від споживачів та надали стільки ж онлайн-консультацій через сервіс «Особистий кабінет».
Нагадаємо номер контактного центру ПАТ «Рівнегаз» - 461-104. Працює він також і у вихідні та святкові дні - із 08.00 до 20.00.
Радіо Трек: НОВИНИ