Рівняни повинні скаржитися в прокуратуру «правильно», аби їх почули

Вони можуть це зробити через телефони «гарячої лінії» або надіслання електронних звернень

Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян». 

У зверненні необхідно:

– вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;

– викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

– зазначити дату;

– зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.

Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.

Звернення приймаються у робочий час щодня, крім вихідних.

Електронні звернення надсилати на електронну адресу rivne@pro.gov.ua

Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (0362) 62-09- 52.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook