Рівняни можуть змінювати мобільного оператора, зберігаючи «старий» номер
Відучора
З 1 травня в Україні запрацювала послуга перенесення телефонного номера у разі зміни мобільного оператора. Вона передбачає збереження номеру абонента разом з кодом оператора при зміні оператора зв’язку.
Нею можуть скористатися абоненти п’яти українських операторів: «Київстар», lifecell, «Vodafone Україна», «ТриМоб» та «Інтертелеком».
Послуга дозволить користувачам вільно обирати мобільного оператора, не переймаючись втратою номера «який всі знають».
Це повинно сприяти розвитку конкурентного середовища і підвищенню якості послуг, а також наблизити Україну до виконання угоди з Євросоюзом.
При цьому, діють і певні обмеження. До прикладу, переносити номер можна буде не частіше, ніж раз на місяць. А у випадку, якщо абонент отримує телекомунікаційні послуги знеособлено (тобто оператор не має особистих даних клієнта), він не зможе скористатися цією послугою, доки не зареєструється у свого оператора.
Для перенесення номеру потрібно подати заяву в письмовій або електронній формі – в центрі обслуговування клієнтів або онлайн, відповідно.
Перенесення абонентського номера триває не менше трьох робочих днів, якщо сам абонент не вказав у заяві пізніший строк перенесення номера (який не може перевищувати 30 днів).
Більше про це - на сайті Нацкомісії з держрегулювання у сфері зв’язку та інформатизації.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ