Рівненські пенсіонери погрожують перекрити залізничні колії
Через скасування дизель-потягів, якими вони добиралися безплатно до своїх приміських дач
Пенсіонерка з Рівного Ніна розповіла:
Моя дача розташована у Кам’яногірську Костопільського району. Саджу там город не від хорошого життя. Адже моя пенсія після 40 років роботи в газеті – всього-навсього 1700 гривень. Прожити за ці кошти нереально. Тож тільки вирощене на власній дачі рятує.
Тепер до дачі і назад добратися немає чим. Вранішній потяг «Здолбунів-Сарни», який вирушав з Рівного о 7.07 годині, і вечірній «Удрицьк-Здолбунів», який з Кам’яногірська йшов о 21.42, скасували. Їздити маршруткою на дачу дозволити собі не можу. Адже, на відміну від маршрутки «Рівне - Садові ділянки», на проїзд пільговиків у якій міськрада Рівного виділила компенсацію з міського бюджету, ми пільг не маємо. Тож вже вирішили зорганізуватися і обрати день і час для перекриття колій. Будемо вимагати повернути вище названі потяги.
Заступник начальника служби приміських пасажирських перевезень Львівської залізниці Юрій Порохнавець пояснив, що приміські сполучення для залізниці збиткові через те, що їй не компенсують витрати на перевезення пільговиків ні держава, ні місцеві органи влади. Так, у І кварталі приміськими поїздами на Рівненщині перевезли пасажирів на 1 мільйон 476 тисяч гривень. Місцеві органи виконавчої влади компенсували з цієї суми лише 26 тисяч гривень, що становить 1,8%.
Всі ці фактори зі старінням парку дизель-поїздів, недостатнім фінансуванням проведення капітальних ремонтів як дизель-поїздів, так і їхнього лінійного обладнання призвело до того, що п'ять дизель-поїздів серії Д-1 (такі, як у нас зараз експлуатуються по моторвагонному депо «Здолбунів») з десяти відставлені від експлуатації.
Крім того, всі дизель-поїзди серії Д-1 використовуються з вичерпаним нормативним терміном служби, встановленим заводом-виробником, це 20 років.
Юрій Порохнавець каже, що поїзди після ремонту повернуть на колії. Але коли це буде – не повідомив.
Також він закликав пасажирів бережно ставитися до майна залізниці. Адже те, що у вагонах виривають двері, вибивають шибки, розмальовують стіни, завдає великих збитків. І краще б кошти, які йдуть через це на ремонт, витратили б на оновлення поїздів.
Радіо Трек: НОВИНИ