«Рівнегаз» обмежує відвідування усіх Центрів обслуговування клієнтів: як діяти

Відсьогодні у компанії запроваджують карнтин

Відсьогодні «Рівнегаз» запроваджує карантин і обмежує відвідування усіх Центрів обслуговування клієнтів.

Тож компанія переходить на дистанційну співпрацю зі споживачами, говорить начальник управління клієнтського сервісу АТ «Рівнегаз» Володимир Новосад:

- Центри обслуговування будуть працювати у дистанційному режимі. Тобто спілкування і взаємодія з клієнтами буде відбуватися за допомогою нашого контакт-центру і контактних телефонів.

 

Номери контакт-центру:

 

067-01-01-104

 

(0362) 461-104

При надмірному навантаженні кількість операторів, які прийматимуть дзвінки, збільшать.

Споживачам радять використовувати онлайн-сервіси: це і Особистий кабінет на сайті 104ua, і чат-боти у вайбері та телеграмі.

У разі ж якщо Ваші послуги потребують особистого звернення, як от перепідписання договору, тощо – телефонуйте до контакт-центру.

Фахівець «Рівнегазу» домовиться з вами про візит заздалегідь і до вашого приходу підготують усі необхідні документи. Таким чином, час вашого перебування у центрі обслуговування максимально зменшать.

У такому режимі центри обслуговування «Рівнегазу» працюватимуть до 3 квітня.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook