Рекламісти чхають на безпеку, айтівці обирають Subaru, або Які авто купують люди різних професій в Україні

Результати опитування

Компанія Autolist провела опитування і з’ясувала, що половина українців вважають, що професія впливає на вибір автомобіля. При цьому 55% респондентів заявили, що самі не замислюються про власний професійний статус при виборі машини.

Отже, в результаті опитування з’ясувалося:

  • безпека в пріоритеті у всіх, крім працівників рекламної галузі
  • кожен другий фахівець з управління персоналом насамперед звертає увагу на потужність двигуна
  • для співробітників IT та реклами найважливіший дизайн

Хто які моделі обирає?

  • працівники сфери IT обирають Subaru (47%), Volvo (36%) та Geely (33%)
  • представники транспорту та логістики купують Opel (20%), Audi (15%), Lexus (11%) та Toyota (11%)
  • працівників науки та освіти віддають перевагу Land Rover (10%), Suzuki (8%) та Mercedes Benz (3%)
  • у фінансистів дуже різні самки: Kia обрали 13%, а 10% — Porsche.

Хто любить електрокари?

  • фахівці з продажу та роботи з клієнтами — 52%
  • представники вищого та середнього менеджменту — 44%
  • співробітники IT — 43%.

Джерело: Новини Live

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook