Рекламісти чхають на безпеку, айтівці обирають Subaru, або Які авто купують люди різних професій в Україні
Результати опитування
Компанія Autolist провела опитування і з’ясувала, що половина українців вважають, що професія впливає на вибір автомобіля. При цьому 55% респондентів заявили, що самі не замислюються про власний професійний статус при виборі машини.
Отже, в результаті опитування з’ясувалося:
- безпека в пріоритеті у всіх, крім працівників рекламної галузі
- кожен другий фахівець з управління персоналом насамперед звертає увагу на потужність двигуна
- для співробітників IT та реклами найважливіший дизайн
Хто які моделі обирає?
- працівники сфери IT обирають Subaru (47%), Volvo (36%) та Geely (33%)
- представники транспорту та логістики купують Opel (20%), Audi (15%), Lexus (11%) та Toyota (11%)
- працівників науки та освіти віддають перевагу Land Rover (10%), Suzuki (8%) та Mercedes Benz (3%)
- у фінансистів дуже різні самки: Kia обрали 13%, а 10% — Porsche.
Хто любить електрокари?
- фахівці з продажу та роботи з клієнтами — 52%
- представники вищого та середнього менеджменту — 44%
- співробітники IT — 43%.
Джерело: Новини Live
Радіо Трек: НОВИНИ