Компенсації за ненадану туристичну послугу добилася споживачка у Рівному

Допомогла їй у цьому Держпродспоживслужба

Туристичний тур до Шрі-Ланки придбала у Рівному у підприємця, який є турагентом, споживачка ще 16 березня цього року.

Заплатила за нього 19,5 тисячі гривень.

Однак ні в тур не поїхала, ні повернення коштів не отримала. Тож у вересні цього року звернулася зі скаргою до Держпродспоживслужби Рівненщини. 

Спеціалісти Держпродспоживслужби роз’яснили підприємцю, який продав поїздку споживачці, закон «Про туризм». І він вирішив скаргу позитивно:

замінив поїздку до Шрі-Ланки туристичним туром за іншим напрямком. 

За інформацією Держпродспоживслужби Рівненщини

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Мирослава Опанасик Радіо Трек
Поширити в Facebook